Powered By Blogger

wtorek, 7 sierpnia 2012

Cytując klasyka "Nie chce mi się"

"Nie chce mi się.
Czego?
Nie chce mi się niczego.
Ale dlaczego?
Bo nie chce mi się.
Czego?
Niczego!"

To dziś mam dzień kiedy mało mi się chce. Jednak się zebrałem i mój pokój wygląda prawie jak pokój, już, a nie wylęgarnia bakterii, powiem więcej  może udało mi się zrobić tak, że od września nie będę bezdomny, nawet, no ale na razie nie przeceniam swoich możliwości i dokonań! Bo w  tych warunkach " niechcenia mi się" to się jeszcze wiele może zdarzyć! Na razie wiem tyle, że zaczyna mi się chcieć, oj zaczyna i to dobrze! Inspiracją  dzisiaj staje się najnowsze dokonanie Vivienne Westwood przy współpracy dla Mellisy są jakby pokrzepiające, bo nie byłem specjalnym zwolennikiem "melisek"   , to powiem Wam że kolekcja na lato 2012 zaczyna mnie jarać!
Z tymi na czele kolor butów jak i nowe urokliwe serduszko ze złotą obwódką , "kupuję " dużo bardziej aniżeli poprzednie dokonania ...przynajmniej jeżeli chodzi o buty

 Bo jeżeli chodzi o całokształt to powiedzcie mi jak można się nią nie jarać, a raczej jej geniuszem jeżeli chodzi o mod i styl?! No jak.?! Odważnie, stylowo i kolorowo!  Nieprzerwanie panująca nam od lat strażniczka mody brytyjskiej. Panująca nieprzerwanie od lat, w  2006 roku dostała nawet  Order Imperium Brytyskiego "za zasługi dla mody", to ona na nowo ubrała kobiety w  gorsety i ja osobiście jej za to dziękuję.

Dziękuję o królowo  !

Dbaj o brytyjską modę i indywidualność przez kolejne dziesięciolecia to ty jesteś matką mody pank i nowej fali i jesteśmy za to wdzięczni, no przynajmniej ja... !


Osobiście, uważam że W. Brytania ma II królowe I znają wszyscy na świecie jest nią Elżbieta II, drugą znają prawie wszyscy,a  znać powinni wszyscy i jest nią Vivienne Westwood !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz